V tomto webináři se zaměříme na podporu kreativity u dětí a její vliv na celkový rozvoj. Budeme se bavit o tom, jak kreativitu zahrnout do každodenního života dětí a jak ji promítnout do plánování aktivit, které odpovídají individuálním potřebám dětí. Zjistíte, jak propojit kreativní aktivity s vývojovými milníky dětí a jak efektivně plánovat aktivity, které podporují komplexní rozvoj dětí.
Finanční částka za placený webinář putuje na zakládání dalších školiček od Sto skupin po celém Česku.
V ceně webináře je i záznam, který bude dostupný po dobu 30 dní.
„Na konferenci jsem mohla zůstat úplně v pohodě celý den. Dcera si to užila a já taky. Myslím, že to je osvěžující vidět na business eventu maminky a tatínky s dětmi, všichni jsme pořád jenom lidi.“
„Dětský koutek mi zachránil účast na akci, bez něj bych nemohla dorazit. Měla jsem trochu strach, jak to malý zvládne, ale nakonec z koutku vůbec nechtěl odejít :)“
Po studiu na gymnáziu se Terka rozhodla naplno věnovat předškolní pedagogice na vysoké škole. Po úspěšném dokončení bakalářského studia působila rok jako asistentka pedagoga v mateřské škole, poté zamířila do skotského Edinburghu, kde se rok starala o čtyřletého chlapečka jako au-pair. Po návratu domů skočila rovnou do praxe, nejdříve jako pečující osoba v dětské skupině, později jako vedoucí pobočky školičky s respektujícím přístupem.
Ve Sto skupin nyní působí jako Létající pedagog. Na této dynamické pozici naplno využívá a předává své bohaté zkušenosti z pedagogické praxe přímo v terénu dětských skupin. Pomáhá s nastartováním nových týmů ve školičkách, podporuje při tvorbě vzdělávacích plánů a je také oporou při práci s dětmi, které potřebují intenzivnější péči během dne. Žádný týden pro ni není stejný – a právě tuto pestrost a různorodost své práce miluje. Nejvíce ji fascinuje přirozená touha dětí po poznání a jejich bezprostřední zvídavost.
Anička působí ve Sto skupin jako Létající pedagog. Její role spočívá v podpoře pečujících osob nejen ve chvílích, kdy řeší náročné situace, ale také při každodenním zajišťování kvalitní pedagogické péče o děti. Anička současně studuje doktorský program na Masarykově univerzitě, kde se ve svém výzkumu věnuje kreativitě v předškolním vzdělávání, a to zejména z pohledu samotných pedagogů. Pevně totiž věří, že svět potřebuje více nápadů a méně škatulek.
Své zkušenosti čerpá z různorodých prostředí – od dětských skupin a mateřských škol až po Montessori pedagogiku. Díky tomu dobře ví, že každé dítě i každý pedagog potřebují individuální přístup, což je podle ní samotná podstata kreativity. V rámci svého doktorského studia také vede studenty na pedagogických praxích, přičemž je pro ni klíčové, aby předškolní vzdělávání nebylo jen formálním naplňováním osnov, ale skutečně smysluplnou prací s dětmi.
Po studiu na gymnáziu se Terka rozhodla naplno věnovat předškolní pedagogice na vysoké škole. Po úspěšném dokončení bakalářského studia působila rok jako asistentka pedagoga v mateřské škole, poté zamířila do skotského Edinburghu, kde se rok starala o čtyřletého chlapečka jako au-pair. Po návratu domů skočila rovnou do praxe, nejdříve jako pečující osoba v dětské skupině, později jako vedoucí pobočky školičky s respektujícím přístupem.
Ve Sto skupin nyní působí jako Létající pedagog. Na této dynamické pozici naplno využívá a předává své bohaté zkušenosti z pedagogické praxe přímo v terénu dětských skupin. Pomáhá s nastartováním nových týmů ve školičkách, podporuje při tvorbě vzdělávacích plánů a je také oporou při práci s dětmi, které potřebují intenzivnější péči během dne. Žádný týden pro ni není stejný – a právě tuto pestrost a různorodost své práce miluje. Nejvíce ji fascinuje přirozená touha dětí po poznání a jejich bezprostřední zvídavost.
Anička působí ve Sto skupin jako Létající pedagog. Její role spočívá v podpoře pečujících osob nejen ve chvílích, kdy řeší náročné situace, ale také při každodenním zajišťování kvalitní pedagogické péče o děti. Anička současně studuje doktorský program na Masarykově univerzitě, kde se ve svém výzkumu věnuje kreativitě v předškolním vzdělávání, a to zejména z pohledu samotných pedagogů. Pevně totiž věří, že svět potřebuje více nápadů a méně škatulek.
Své zkušenosti čerpá z různorodých prostředí – od dětských skupin a mateřských škol až po Montessori pedagogiku. Díky tomu dobře ví, že každé dítě i každý pedagog potřebují individuální přístup, což je podle ní samotná podstata kreativity. V rámci svého doktorského studia také vede studenty na pedagogických praxích, přičemž je pro ni klíčové, aby předškolní vzdělávání nebylo jen formálním naplňováním osnov, ale skutečně smysluplnou prací s dětmi.
Bude vám stačit počítač nebo mobilní telefon se stabilním internetovým připojením.
Hned po tom, co se zaregistrujete, vám pošleme potvrzovací e-mail s unikátním přístupem na webinář. Stačí kliknout na odkaz/tlačítko a připojit se.
Může se stát, že náš e-mail omylem skončí ve spamu. Doporučujeme tedy zkontrolovat, jestli se nenachází právě tam. Pokud e-mail nenajdete ani ve spamu, napište nám na vzdelavani@stoskupin.cz a společně situaci vyřešíme.
Ano, k pokládání dotazů slouží chat, kterému se po dobu webináře věnuje někdo z týmu podpory. Otázkám se pak lektor/ka věnují v bloku pro dotazy nebo diskusi.
Napište nám na e-mail vzdelavani@stoskupin.cz.
Finanční částka za placený webinář putuje na zakládání dalších školiček od Sto skupin po celém Česku.